DS Moja Firma KPIR
Księga Przychodów i Rozchodów to wyjątkowo intuicyjny i przyjazny program przeznaczony dla firm, prowadzących rozliczenia na podstawie księgi przychodów i rozchodów lub ryczałtu. Prowadzi ewidencję zakupu i sprzedaży VAT, posiada rozbudowany system raportowania. Dzięki nowoczesnej konstrukcji program może funkcjonować samodzielnie lub w połączeniu z pozostałymi elementami zintegrowanego oprogramowania DS Moja Firma.
Wybrane funkcje:
- księga przychodów i rozchodów,
- ewidencja sprzedaży i zakupu VAT,
- ryczałt,
- środki trwałe, czynności cywilno-prawne,
- akcyza,
- wyposażenie,
- możliwość edycji i usuwania każdego zapisu,
- możliwość zapisu wydruków ewidencji i zestawień do PDF, XLS, CSV, XML, ODT i bezpośrednia wysyłka z programu e-mailem,
- zastosowanie wzorców księgowania do wpisów,
- księgowanie wszystkich rodzajów transakcji (np. handlowych, inwestycyjnych, pozostałych, wynagrodzeń, paliw z podziałem na rodzaje urządzeń),
- możliwość sumarycznego księgowania zapisów VAT za dany okres w księdze,
- szeroki moduł rozrachunków, rozliczanie zaległości naszych oraz kontrahentów, obsługa nadpłat,
- możliwość rozliczania poszczególnych dokumentów oraz globalnie według terminu płatności,
- tworzenie raportów zaległych należności i zobowiązań,
- oblicza i drukuje roczny oraz miesięczny odpis amortyzacji metodą liniową lub degresywną,
- nalicza amortyzację okresową (dla 3 środków trwałych z możliwością rozszerzenia),
- umożliwia zmiany wartości środka trwałego,
- słowniki: zdarzeń gospodarczych, kontrahentów, stawek VAT, wzorców księgowań, podatków akcyzowych, odsetek, kont bankowych,
- remanenty obliczane zarówno ręcznie jak i automatyczne na podstawie stanów magazynowych,
- sporządzanie deklaracji VAT i PIT, w tym również dla wielu wspólników,
- e-Deklaracje wysyłane bezpośrednio z programu,
- moduł kasowy (KP, KW, raporty kasowe, obsługa wielu kas),
- moduł przelewy bankowe, import wyciągów bankowych,
- przechowywanie wpisów za poprzednie lata obrachunkowe,
- księgowanie dokumentów ze starszych systemów (np. Magazyn Multi - dane_fik.dbf),
- import danych z Księgi (DOS), Księgi z serii Biznesmen,
- chronologiczne sortowanie wpisów w ewidencji i księdze,
- inteligentne, szybkie wyszukiwanie kontrahentów,
- automatyczne księgowanie dokumentów z modułów Fakturowanie, Magazyn, Środki trwałe, Kadry i Płace, Delegacje.
Wymagania systemowe:
- Procesor: minimum 1,5 Ghz
- Pamięć: 512 MB RAM
- Dysk: 500 MB
- System operacyjny: Windows XP, Vista, 7, 8, 10
- serwer baz danych Firebird 2.5.xx dostarczany wraz z programem.
- wymagany zakup aktualizacji programu co 18 miesięcy.
Cennik:
Pełna wersja | Aktualizacja |
---|---|
113,01zł | 100,00zł |
Podane ceny są cenami netto. Należy doliczyć 23% podatku VAT.